Klant
Canal Digitaal
Deliverables
Responsive website

Optimalisatie Film &
Programma aanbod

01 Challenge

Optimaal adviseren
van abonnees

Door het groeiende aantal digitale kanalen worden abonnees soms overweldigd door het aanbod aan films en programma’s. Canal Digitaal zag hierin de kans om hun klanten te faciliteren in het vinden van content die aansluit op hun behoeften. Al snel kwam de vraag hoe zij dit snel en eenvoudig konden realiseren. Een intuïtief en snel te gebruiken service-portaal was het antwoord. Waar in één oogopslag het gehele aanbod is te zien.

02 Solution

Slimme inzet van
Service portaal

Als klantenservicemedewerker wil je jouw klanten zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Belangrijk is dan dat je snel de informatie vindt die je nodig hebt. Met dit principe in gedachte is een service portal ontwikkeld, dat naast een zoekmachine ook dient als TV guide van het Canal Digitaal aanbod per genre, stemming (mood) en type programma of film.

Meer weten over deze case?

Neem contact op
Volgende Vecore

Car & scooter sharing platform

Bekijk case

We are part of the Loyals Group