Unilever en Gravity gaan samenwerkingsovereenkomst aan voor vijf jaar

Samen met Unilever is Gravity een samenwerkingsovereenkomst aangegaan. Daarmee zijn we toegevoegd aan de gevalideerde leverancierslijst – het digital roster – van de bekende multinational. Dit betekent dat Gravity voor de komende vijf jaar alle Unilever brands mag helpen met digitale diensten als strategy, concept, design, development en data. Hiermee zijn we één van de zeven bureaus die preferred supplier zijn van Unilever.

Deze selectie komt niet uit het niets. We ontwikkelde eerder voor Unilever merk Zwitsal, de bekroonde babynamen app. De app, die ook wel de Tinder voor babynamen genoemd wordt, helpt toekomstige ouders om samen te swipen naar de naam van het aanstaande kind. De babynamen app heeft inmiddels meer dan 180.000 geregistreerde gebruikers en levert Zwitsal daarmee een schat aan informatie over aanstaande ouders. Een goed begin blijkt het halve werk, want een diepgaandere agency review volgde waarna de samenwerkingsovereenkomst ondertekend werd.

Unilever wil de komende tijd meer platformen in het leven roepen, die zich richten op thema’s die spelen in het leven van de doelgroepen van hun merken. Voor Managing Director van Gravity, Marco Groenendijk voelt deze toevoeging aan de digital roster daarom als een passende volgende stap in de samenwerking met Unilever.

Lees hier meer over de Zwitsal babynamen app.

Share