Joris Cornielje start als Creative Director bij Gravity
Joris Cornielje is per 1 juni 2019 gestart bij Gravity als Creative Director. Met de komst van Joris zal de focus van Gravity versterkt worden met meer creatieve concepten, strategie en digital consultancy. Joris zal een nieuwe rol binnen het groeiende digitale bureau gaan invullen. ‘Hij wordt verantwoordelijk voor de creatieve vertaalslag van digitale oplossingen’, aldus Marco Groenendijk, Managing Director Gravity. Hiermee verstevigt en verbreedt Gravity zijn positie in de digitale markt.
Joris heeft de afgelopen jaren verschillende succesvolle creatieve en strategische rollen vervuld bij onder andere DEPT (TamTam) en MediaMonks. Cornielje: ‘Gravity is voor mij een mooie stap omdat het een relatief jong bureau is, middenin de groeifase, maar al wel bewezen succesvol. Omdat Gravity steeds vaker in de conceptfase van (innovatie)trajecten en campagnes wordt betrokken, is er ruimte voor meer strategische en conceptuele expertise. Met het vernieuwde team van consultants is Gravity beter in staat om de brug te slaan tussen de behoefte en het daadwerkelijk product.’
Groenendijk: ‘De expertise die Joris meebrengt realiseert voor Gravity ook weer een nieuwe koers in het bedrijf. Joris is een bruggenbouwer en een conceptor met een sterke digitale inslag. Die combinatie brengt Gravity in de goede richting voor onze ambitieuze groeiplannen. Joris past precies in dat plaatje.’