Gravity sluit zich aan bij Loyals Group
Nieuws

Gravity sluit zich aan bij Loyals Group

Profielfoto Meghan Lippmann
Meghan Lippmann
geplaatst op

Per direct treedt Gravity toe tot Loyals Group. Hiermee kunnen wij onze klanten nog breder ondersteunen op het gebied van digitale werkprocessen, development, innovatie en design thinking. Eigenaar Marco Groenendijk wordt Group Director van de kersverse bureaugroep. Binnen deze rol ondersteunt hij de individuele labels in hun ontwikkeling en wordt hij verantwoordelijk voor de synergie tussen de bureaus. 

Binnen de groep speelt Gravity een belangrijke rol op het gebied van digitale innovatie en platformontwikkeling. We blijven onze eigen identiteit en workflows behouden en gaan intensief samenwerken met de andere labels. De labels voegen ieder waarde toe in hun eigen specialisme en werken samen als één aan het succes van klanten.

Marco Groenendijk is blij met deze stap: “Ik mag met trots zeggen dat Gravity zich heeft aangesloten bij de Loyals Group en ik deze groep mag gaan leiden naar een bureaugroep met 600 medewerkers binnen acht specialismen. Hiervoor gaan we een aantal nieuwe labels aansluiten welke onder eigen naam actief blijven. Omdat we vanuit één winst- en verliesrekening werken, kunnen we expertises delen en verschillende benchmarks uitvoeren. Dat is uniek en creëert een meerwaarde voor nieuwe labels, werknemers en opdrachtgevers.”

Loyals Group helpt met 120 professionals bedrijven in het midden- en grootbedrijf met een omzet van 20 tot 250 miljoen groeien door digitale transformatie en merkbouw. Loyals Group nam eerder al videocontentbureau PPCRN en e-commerce specialist Stimmt over. Ook digitaal transformatiebureau Loyals behoort tot de groep.