DIA nominatie DubbelFrisss #Lifehacksss

Gravity heeft samen met Fantube een nominatie voor Dutch Interactive Awards 2019 in de wacht gesleept. Met de campagne DubbelFrisss #Lifehacks zijn we genomineerd voor de categorie ‘Best campaign’.

Over DubbelFrisss #Lifehacksss
In samenwerking met Fantube is er in 2018 een bijzondere campagne uitgevoerd voor DubbelFrisss. Een merk met de ambitie om extreem verfrissende en verrassende smaakcombinaties te maken voor haar doelgroep. Om deze missie nog lang na te jagen, wilde het merk de brand awareness verhogen bij haar doelgroep: Generation Z. Op een ludieke wijze trekt het merk de aandacht van tieners (Genaration Z) door haar campagne. Samen met YouTubers Ties, Harm, Mark Hoekx, Smoare en Mastermillo werden tieners uitgedaagd om de coolste #Lifehacksss te bedenken met de drinkpakken van Dubbelfrisss. Door influencers in te zetten die dicht bij de doelgroep staan, werd de doelgroep enthousiast gemaakt om zelf ook #Lifehacksss te bedenken, maken en in te zenden. Dit kon via de website van DubbelFrisss, welke compleet in het teken stond van de campagne. Op de website waren alle verschillende ingezonden #Lifehacksss te zien.

Als respons op de activatie van de influencers, heeft DubbelFrisss maar liefst 200 #Lifehacksss inzendingen gehad. Dit heeft geleid tot maximale engagement op social media. Er waren 185.210 likes en 10.000.920 views op alle #Lifehacksss content. Sommige posts gingen viral doordat ook externe platformen zoals Dumpert de #Lifehacksss content overnamen.

Nieuwsgierig wat we nog meer voor DubbelFrisss hebben gedaan? Lees ook deze case.

Share