Future thinking helpt de impact van trends op jouw toekomstige organisatie in kaart te brengen. In deze workshop springen we gezamenlijk vijf jaar vooruit en verplaatsen we ons in jouw business van de toekomst.
Een succesvolle business creëer of behoud je door te weten wat klanten willen. Vervolgens pas je daarop de service of het product aan. Nieuwe invloeden en trends veranderen de wereld steeds sneller. Dit heeft impact op de behoefte van de klant van morgen, waardoor onvoorziene kansen en uitdagingen ontstaan. Daarom is het essentieel voor bedrijven om vooruit te kijken en hier op in te spelen.
Future thinking is met name interessant voor bedrijven en (corporate) start-ups die een innovatiefocus willen krijgen of al hebben, digitaal willen innoveren en/of voorop willen lopen in hun markt.
Je kunt deze methode voor verschillende vraagstukken inzetten. Denk aan:
Deze workshop geeft jou inspiratie en inzicht op meerdere business en trend gerelateerde toekomstscenario’s. Ook zet je hiermee gelijk de eerste stap voor een nieuwe business case, product, service, strategie of positionering.
Samen zetten we de eerste stap om jouw organisatie toekomstbestendig te maken.
We are part of the Loyals Group