Zwitsal header

Samen swipen naar de perfecte babynaam

Challenge

Bereik potentiële jonge ouders

Voor een merk als Zwitsal is engagement met potentiële jonge ouders belangrijk. Hoe kan je als merk relevant zijn in het leven van deze doelgroep? Hoe bereik je toekomstige moeders en (vooral) vaders nog voordat ze ouders zijn? De term ‘babynamen’ is de meest gezochte zoekterm binnen het domein baby’s. Dat bood inspiratie om een zelflerende babynamen app te ontwikkelen.

Solution

Helpt met het kiezen van een babynaam

Een babynaam uitkiezen is misschien wel één van de belangrijkste keuzes die je als toekomstige ouders maakt. Voor deze gebruikersgroep hebben wij een native app (iOS en Android) ontwikkeld die hierin faciliteert. Als mama of papa ‘to be’ krijg je diverse namen te zien die je leuk of niet leuk vindt. De namen die je wel leuk vindt komen in een matchlijst te staan. Gezellig samen swipen naar de perfecte naam voor de aanstaande baby.

Results

Hoog aantal downloads

35.000 downloadsIn het eerste half jaar
>10.000babynamen in de database

De opzet van de app geeft Zwitsal toegang tot een schat aan informatie over aanstaande ouders.

Lauranne VleemingMarketing

Lauranne Vleeming headshot
Meer weten?
William

William Uittenbogaard

Business Developer