Klant
Riedel
Deliverables
Merkwebsite
Website

Onderscheidende online identiteit voor nieuw merk Van de Boom

01 Challenge

EEN PLATFORM DAT NAADLOOS AANSLUIT OP HET MERK EN DE DOELGROEP

Bij Riedel draait alles om vruchtensappen. Met hun passie voor fruit maken ze elke de beste en lekkerste dranken. Het leveren van een gezond en verantwoord aanbod staat hierin centraal. Naast de klassiekers als Appelsientje, Taksi en DubbelFrisss, bevat haar assortiment een innovatieve nieuwkomer: Van de Boom. Een merk met de ambitie om het net even anders te doen. Lekkerder én gezonder. Met veel smaak en minder suiker wil het jonge Nederlandse merk de nieuwe generatie activeren tot het drinken van hun sappen en siropen. Een verantwoord, maar wel een heel fris en lekker product. Aan Gravity de taak om een platform te ontwikkelen dat draagvlak creëert voor het merk Van de Boom.

02 Solution

ONDERSCHEIDEND EN UNIEK, MAAR HERKENBAAR

De uitdaging was om de eigen identiteit van het merk uniek te positioneren en tegelijkertijd met een eenduidige uitstraling ten opzichte van de andere klassiekers van Riedel. Van de Boom is net als  Riedel en onderliggende merken een onderdeel van een multisite. Hiervoor is een sterk en flexibel mastertemplate ontwikkelt, zodat deze voor de verschillende merken te reproduceren is. Altijd passend bij de identiteit en de behoefte van het merk, maar wel met een herkenbaar familiegevoel. Ook de website van Van de Boom heeft een eigen frisse, unieke uitstraling, waarbij het accent ligt op de producten.

Van de Boom
Van de Boom
Van de Boom
03 Results

Van de Boom verovert harten

Van de Boom heeft al veel harten van de consumenten veroverd. Met haar assortiment wil het merk de consument een hemels gevoel geven. Door deze ambitie centraal te zetten tijdens de ontwikkeling van de website, sluit het platform naadloos aan op de identiteit van Van de Boom. Zo waant een bezoeker zich voor even in het paradijs van de heerlijke Van de Boom sappen en siropen. De losse, zwevende elementen met een subtiele animatie versterken dit gevoel. Nieuwsgierig wat we hebben ontwikkeld voor de andere merken van Riedel? Lees ook deze case.

Volgende Blackpoint

Blackpoint maakt IOT-data toegankelijk en begrijpbaar

Bekijk case