Klant
Riedel
Deliverables
Website
Website

Rebranding website Healthy People

01

Challenge

Riedel, producent van onder andere Appelsientje, Dubbeldrank en Taksi, heeft het merk Healthy People recent aan hun portfolio toegevoegd. Uit onderzoek is gebleken dat consumenten positief zijn over dit vruchtensappenmerk, maar een eenduidige merkbeleving mist. Om de brand awareness en aankoopintentie te verhogen, wordt Healthy People geherpositioneerd in de markt. Aan ons de taak om een herkenbare en onderscheidende website te creëren die bijdraagt aan de merkbeleving.

02

Solution

Op basis van de nieuwe branding maakten we voor Healthy People een website die hier naadloos op aansluit. Op de website wordt de doelgroep geïnformeerd over het merk en het assortiment. Belangrijke elementen van de vernieuwde verpakkingen hebben we meegenomen in het design om zo de eenduidige en herkenbare uitstraling door te voeren op dit kanaal. De vernieuwde website van Healthy People kan je nu live bekijken.

Healthy People
03 Results

Meer van Riedel

Nieuwsgierig wat we nog meer hebben ontwikkeld voor deze klant? Bekijk hier de cases van Riedel en Van de Boom.

Volgende Zwitsal

Samen swipen naar
de perfecte
babynaam

Bekijk case