Klant
Healthy People
Deliverables
Website
Website

Rebranding website Healthy People

01

Challenge

Uit onderzoek van Healthy People is gebleken dat consumenten positief zijn over dit vruchtensappenmerk, maar een eenduidige merkbeleving mist. Om de brand awareness en aankoopintentie te verhogen, wordt Healthy People geherpositioneerd in de markt. Aan ons de taak om een herkenbare en onderscheidende website te creëren die bijdraagt aan de merkbeleving.

02

Solution

Op basis van de nieuwe branding maakten we voor Healthy People een website die hier naadloos op aansluit. Op de website wordt de doelgroep geïnformeerd over het merk en het assortiment. Belangrijke elementen van de vernieuwde verpakkingen hebben we meegenomen in het design om zo de eenduidige en herkenbare uitstraling door te voeren op dit kanaal. De vernieuwde website van Healthy People kan je nu live bekijken.

Healthy People

Meer weten over deze case?

Neem contact op
Volgende Zwitsal

Samen swipen naar
de perfecte
babynaam

Bekijk case