Klant
Bol.com
Deliverables
Feedbacktool 'Connect'
Website

Samen ondernemen is samen groeien

01 Challenge

Bol.com het beste winkelplatform van Nederland en België

Iedere dag werkt Bol.com hard om het beste winkelplatform van Nederland en België te zijn. Het partnerprogramma van Bol.com staat daarom ook in 2019 weer hoog op de agenda. Om ervoor te zorgen dat ondernemers alles uit het platform halen, is Bol.com continue op zoek naar input en feedback. Om deze input te verzamelen, lanceerde Bol.com onlangs  ‘Connect’, een nieuwe feedbacktool binnen haar partnerplatform.

02 Solution

Inzicht in de behoeftes en problemen van de partners

Via de feedbacktool ‘Connect’ op het partnerplatform kunnen ondernemers meepraten en meedenken over Bol.com. Dit kan aan de hand van diverse thema’s, ideeën en stellingen. De vraagstukken in de feebacktool kan Bol.com zelf snel en makkelijk aanpassen. Hierdoor is het mogelijk om altijd de meest actuele vraagstukken en ideeën te testen bij ondernemers. Door het dashboard van het platform simpel maar doordacht in te richten, kan team Bol.com de ontvangen feedback vervolgens eenvoudig analyseren en verwerken. Op deze manier krijgt Bol.com inzicht in de behoeftes van partners en hebben partners zelf ook invloed op de ontwikkeling van het platform. Met de verzamelde data kan Bol.com de service en faciliteiten op het partnerplatform naadloos laten aansluiten op de wens van de ondernemers.

Bol.com
Bol.com
03 Results

Samen ondernemen is samen groeien

Aan de hand van de Connect tool heeft Bol.com al verschillende functionele updates doorgevoerd, zodat het platform nog beter aansluit op de wensen van de ondernemer. Ook is de zakelijke klantenservice beter in staat om de problemen van de ondernemers in kaart te brengen. Ze begrijpen nu beter welke vragen de partners hebben en wat ze belangrijk vinden.

Volgende Van de Boom

Onderscheidende online identiteit voor nieuw merk Van de Boom

Bekijk case